dilluns, 29 de juny del 2009

La cabra tira pa'l monte, y el Rol...

Benvinguda immillorable (bueno... només faltaves... tu)!!

Pel matí, i per fer contenta la senyoreta, vam anar a lo caraquenyo a pujar l'Ávila. des de Quota 1000 hasta'l parador de Sabas Nieves a 1380m. Una caminadeta de 3/4 hora preciosa!! Verda com només aquestes terres saben donar als arbres...
Menjant un gelat de fruites naturals, i saltironejant, clar, com sinó!

Atenció amb aquesta foto...1 dia a Venezuela i ja no poden amb mi!! jaja... :-S

Lo fort és que no em vaig empanar al fer la foto!!!


La feia per la meua últimament obsessió amb les fotos als peus... i per a que se veiés l'altitud de l'excursioneta...



És un no l'abandonis...si us plau!! está boja! ...jajajajaj!!

Per la tarda, i després del obligat perrito caliente, de concentració pro-drets de les persones homosexuals, bisexuals i transsexuals...

Més aviat, diria jo, pro-llibertat sexual general, i per tant per la llibertat de totes les persones i el dret d'escollir lliurement com estimar i sobretot a qui estimar!

Mamacita, que mulata!! Hoye, mi cocoo!! al rico coco, negro!

Problema: si ens feiem una foto amb aquesta donota -jo estic de peu-, o: li tallavam al cap a ella, o en Rol no sortia...solució: pujar-lo a brasos... ajajja!! La gent va riure molt, deien " Burda de chévere!! pero quien es aqui el macho??" i al tanto, que va de canto: que el Rol amb mi pot també heeee!! que va al Gim! Que su habeis pensao!

Seguidament varem anar al Nuevo Circo, una ex plasa de toros recuperada, on ara s'hi fa teatre i altres manifestacions escèniques. 3bolos l'entrada (1euro) i tot el dia d'espectacles de petit format. Vam estar poc rato que jo cada 3 hores haig de menjar!! ajajajaj!! i el jet-lag encara em balla.

Cap a casa a sopar i intentar veure una pel·lícula, tot i que em vaig despistar un moment i quan vaig caure en la conta estava sola i amb la llum apagada! jajaja...Uuups...

Ara començant l'assignatura que faig virtualment. El primer dia de classe i arribo 6 hores tard!!

Aquesta tarda a casa la Sílvia m'espera tota la família per fer una Arepada a lo grande!!

Molts petons!! Uz eztimu! Apüdöpöday!

TxeIk

diumenge, 28 de juny del 2009

Ja soc aqui!!!!!!!!!!


Bueno familia escric com un llamp per dir-vos que ja he arribat!

En dos hores de retard´...{es a dir ja amb ritme caribenyu!! jejejej!!


M'han vingut a buscar tots i cap a la guayra a prendre una fosforera (sopa de marisc amb un enorme cangregu) i uns tostones (cambur -platan- amb formatget i slaseta) rericos!!


Solera verde (birra bona) no n'hi havia, m'he conformat amb una azul (una fluixeta)...


I apa, ara a casa'l Rol, casa meva, relaxant-me una mica ...només una mica que avui a la tarde (collons de dia llarg!) hi ha un tast de vins a la plasa (oblideu les c trencades) miranda! de parranda!


Estic molt bé, vaja!! nervis fora i totes les il.lusions dintre. Tenint-vos presents tot es més senzill!
Ah! no m'han fet mal els timpans, i he anat sola amb dos seients, es a dir, chevere!!!!

Us estimo!
-TxeIk-

dilluns, 8 de juny del 2009

Compte enrere!


Família... això s'acaba.... de fet això comença, més ben dit!

19 dies i ... a volaaaaaaar!! Preparant el que necessito mentalment, xalant amb la gent que restaré dies sense veure i res... a esperar.

UOuouOUoUouOuouO!! EStic nerviosaaa!! Com un flam!! Però molt il·lusionada! Tornar a veure amics/es que t'estimes i t'estimen, no te preu (i mira que em surten cars!!).

Em fa molta il·lusió trobar-me amb la Martutxa a Ecuador, m'hi sento bé amb ella, em fa riure i pensar: la veu de la meva consciència!! Veure-la flipar, emocionar-se i jo amb ella! JOoooOer! Si és que no hagués pogut trobar millor companyia! Marteta: T'estimo mogollón i em ve molt de gust viure aquesta experiència amb tu! Gràcies per deixar-te enredar! :-)

dimecres, 3 de juny del 2009

Ara va de bó, que de debó va!

Bé doncs... oido cocina! marchando una de mangoOooOo!


Bitllets en principi confirmats: per anar a caracas i per tornar des d'equador...uouo! en faltaria un pel mig... tatxan tatxan... Bitllet d'anada i tornada equador-el prat-equador de la marta també confirmaaaaat!

Arribem a Barna el dia 19 d'Agost a les 12 de la nit (es decir, el dia 20 **CUMPLE MARTA!!!**)

Matricula pagada i acceptada per estudiar on-line una assignatura de lliure elecció (si, si, ja sé...com és que des de Venezueling em plantejo estudiar a la UB i estant aqui, ni m'hi apropo?? jeje, és que sota un cocotero, tot és més agradable, inclús estudiar!!).

I pos...que ja estaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! que me piro vampirooo!

L'avió el pillo (que ya empiezo a dejar a un lado la palabra "coger" y me pongo el chip de "agarrar")el dia 27 des de los Madriles, però uns dies abans marxaré de Barna. Per estar-me els últims dies a l'aeroport de Madrizzz mirant-me com van i venen els avions, si s'espatllen, si els cuiden, com funcionen, vigilar el meu i controlar-lo que no marxi sense mi... aquestes coses que se solen fer quan marxes a un lloc.



M'hi estaré, amb una molt més que bona companyia (encara no se qui m'acompanyarà i me dirà adéu a l'aeroport, però fijo que serà la millor companyia que podia haver escollit!)

QUI ES VOL ASSEGURAR A QUE MARXI???

divendres, 22 de maig del 2009

Santa BarbarITAT!!!

Quin follon!!! por diooooooooooooooooooooooooooooosEROS!!

He hagut de cancelar els vols MarTxeriles ecuatorianos... toca tornar-nos a barallar!! aaaaaaaaarggggggggggg!!! Follons entre agencies i companyies volàtils... aaaaaaaaarg!!

Però...ho aconseguirem! Para cabezonas naltros!

Preparatius a punt!! (?¿?¿)

Nervis a punt, histerisme a la motxilla, dubtes per parar un tren, cangueli forte i il·lusió intravenosa a la farmaciola... bitllets electrònics en marxa!!!

Comença l'aventuraaaaaaaaaaaah!!! Si, ja ho sé, la meva comença en un més i pico, i la de la Marta en dos mesets...però la compta enrere no te freno.

Passaport, vacunes, visats, targetes, regalus, contactes, guies... Aaaah!! Que si, que si, ens diuen que no és broma Coloma!

Pos bé, informem:

Txeski:Marxo el dia 27 de juny des de los Madriles (és a dir marxaré abans de Barcelona)...

Estaré rumbeando y de tambores sota'ls cocos de Venezuela des d'antonces hasta el dia 1 d'Agost i el dia 2 d'Agost a l'aeroport Simon Bolivar (Caracas) em trobaré en el vol 007 amb la Marta per juntes, prendre el camí rumbo (patrocinador oficial del vol)a Ecuador (si, ja se... Venezuela s'escriu en Ç i Ecuador en Q... però... n'esteu segurs?? jo juraria que el meu pare es deia Josep i no Jose... és legítim canviar el nom a les coses? ).

MarTxes: Ens estarem pels món de'n Gulliver (serem les gegantes del pi) hasta el 18 d'agost + 1 dia de canvi horari. Arribant a el Prat el dia 19 d'agost! Si no ens atura algún fenòmen meterològic, polític, indi (noooooooooo...no ens agraden els indiss!!! nooooooooooo!! on neu a parar! *jiji*)o lo que sigue.

Us donem doncs prou marge de temps per anar confeccionant les pancartes i totes aquelles mandangues que sabeu que odio tant profundament com les rotllanes...i putejar-me només tornar (la enviadia cotxina!)

Besitos penyaaaaaaaaaa!

dimarts, 1 de juliol del 2008

La maleïda i preciosa Vall

En veritat no cal que digui res...

Callo i observo, somric mentre una llàgrima, com el riu per la vall, fa el seu recorregut.

Per qui em coneix: no cal que pronuncii res.

Per qui no sap qui soc, ni d'on vinc, només us diré que: l'estimo amb totes les forces de la meva impotència. L'estimo, amb tota la ràbia de la meva pena. L'estimo, amb tota l'alegria dels habitants que la passegen.La sobrevolo, amb la grandiositat del meu record. Amb les plomes de la meva innocent infantesa, amb la cautela de la meva nuesa.

Ahir hi vaig estar, amb una molt millor que bona companyia. Gràcies!

La vam respirar, i escoltar, beure i caminar, suar i riure, cantar i plorar. Amb totes les forces que el record em regala.

No cal dir res...

Avui, lluny d'ella la puc encara palpar.