dilluns, 8 de juny del 2009

Compte enrere!


Família... això s'acaba.... de fet això comença, més ben dit!

19 dies i ... a volaaaaaaar!! Preparant el que necessito mentalment, xalant amb la gent que restaré dies sense veure i res... a esperar.

UOuouOUoUouOuouO!! EStic nerviosaaa!! Com un flam!! Però molt il·lusionada! Tornar a veure amics/es que t'estimes i t'estimen, no te preu (i mira que em surten cars!!).

Em fa molta il·lusió trobar-me amb la Martutxa a Ecuador, m'hi sento bé amb ella, em fa riure i pensar: la veu de la meva consciència!! Veure-la flipar, emocionar-se i jo amb ella! JOoooOer! Si és que no hagués pogut trobar millor companyia! Marteta: T'estimo mogollón i em ve molt de gust viure aquesta experiència amb tu! Gràcies per deixar-te enredar! :-)

4 comentaris:

Marta ha dit...

Ooooohhhhh... Gràcies a tu per enredar-me!! jijiji!! A mi també em ve moooolt de gust! Aix... anirem a la selva???? t'estimuu ;)

TxesSski... ha dit...

Ziiiiiiii!!!! indiuuuus!!! Ho aconseguirem! ja et dic: no és la cosa més senzilla del mó, hem de buscar com fer-ho però... siiii!!! les dues junteteeeees!!

anneta ha dit...

3, 2, 1.... volandoooo voy volandooo vengo y por el camino no te entretengas tampoco demasiado, perque ja estarem molts dies sense el teu somriure, pero sabrem que t'ho estas passant genial, aixi que vinga t'animo des de aqui. Disfrutaaaaa!!! falta poquet eee. peto

TxesSski... ha dit...

Anna!!! a tu també tailoviuuuuuuu!! verimatx heeee?!!! jejejej!