diumenge, 28 de juny del 2009

Ja soc aqui!!!!!!!!!!


Bueno familia escric com un llamp per dir-vos que ja he arribat!

En dos hores de retard´...{es a dir ja amb ritme caribenyu!! jejejej!!


M'han vingut a buscar tots i cap a la guayra a prendre una fosforera (sopa de marisc amb un enorme cangregu) i uns tostones (cambur -platan- amb formatget i slaseta) rericos!!


Solera verde (birra bona) no n'hi havia, m'he conformat amb una azul (una fluixeta)...


I apa, ara a casa'l Rol, casa meva, relaxant-me una mica ...només una mica que avui a la tarde (collons de dia llarg!) hi ha un tast de vins a la plasa (oblideu les c trencades) miranda! de parranda!


Estic molt bé, vaja!! nervis fora i totes les il.lusions dintre. Tenint-vos presents tot es més senzill!
Ah! no m'han fet mal els timpans, i he anat sola amb dos seients, es a dir, chevere!!!!

Us estimo!
-TxeIk-

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola estimada i ja anyorada nebodeta. Ja veig que has tingut una arribada meravellosa, a l'alçada de la teua categoria.
Una abraçada
Rosalia

Marta ha dit...

Nina!!! així que el viatge bé, no? ni mal als timpans, olé olé!! t'ha deixat dormir la iaia?? jijiji mmm... sopa de marisc, cerveseta... quina enveja!

Ara a gaudir del caribe!!

Besitooooooos

rosa mº bel ha dit...

hola vicho ya vec que estas molt bé, i el rol esta conten amb els regalets del Barça.?
la yaya esta igual pero avui esta a casa.
paseto molt be i diverteijet molt un peto

Pere Banal Marín ha dit...

Flooooor de la selva!!! Com m'agrada veure que ja has arribat bé! Seguiré tot sovint les teves aventures. Un petó gegant per a tu i en Rol!!! (a Girona diem en, no el) jejeje

Anònim ha dit...

hola reina meva quina enveja ja m'agradaria estar amb tu a la guayra-
Que tal va anar lo dels vins.
Bueno ktinyet espero llegir-te aviat, disfruta molt molt i ves am compte cuidat molt, no agafis caramenls de desconeguts, no beguis aigua de chorro, no beguis aigua de claveguera etc...
t' estimu molt, fes-l'hi petons al rol!!
nerea

Unknown ha dit...

Preciositat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que bé que no t'hagin fet mal els timpans!!!!! jo patia! Txe m'encanta poder llegir-te, pot ser no podré cada dia però ho intentaré! m'alegra molt i em fa molt feliç saber que estas bé i que et cuidaran un munt!!! Bueno cabreta mena cuida't i passat-ho genial!!!


TIMUUUUUUUU


Clara