dimecres, 3 de juny del 2009

Ara va de bó, que de debó va!

Bé doncs... oido cocina! marchando una de mangoOooOo!


Bitllets en principi confirmats: per anar a caracas i per tornar des d'equador...uouo! en faltaria un pel mig... tatxan tatxan... Bitllet d'anada i tornada equador-el prat-equador de la marta també confirmaaaaat!

Arribem a Barna el dia 19 d'Agost a les 12 de la nit (es decir, el dia 20 **CUMPLE MARTA!!!**)

Matricula pagada i acceptada per estudiar on-line una assignatura de lliure elecció (si, si, ja sé...com és que des de Venezueling em plantejo estudiar a la UB i estant aqui, ni m'hi apropo?? jeje, és que sota un cocotero, tot és més agradable, inclús estudiar!!).

I pos...que ja estaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! que me piro vampirooo!

L'avió el pillo (que ya empiezo a dejar a un lado la palabra "coger" y me pongo el chip de "agarrar")el dia 27 des de los Madriles, però uns dies abans marxaré de Barna. Per estar-me els últims dies a l'aeroport de Madrizzz mirant-me com van i venen els avions, si s'espatllen, si els cuiden, com funcionen, vigilar el meu i controlar-lo que no marxi sense mi... aquestes coses que se solen fer quan marxes a un lloc.



M'hi estaré, amb una molt més que bona companyia (encara no se qui m'acompanyarà i me dirà adéu a l'aeroport, però fijo que serà la millor companyia que podia haver escollit!)

QUI ES VOL ASSEGURAR A QUE MARXI???