dilluns, 29 de juny del 2009

La cabra tira pa'l monte, y el Rol...

Benvinguda immillorable (bueno... només faltaves... tu)!!

Pel matí, i per fer contenta la senyoreta, vam anar a lo caraquenyo a pujar l'Ávila. des de Quota 1000 hasta'l parador de Sabas Nieves a 1380m. Una caminadeta de 3/4 hora preciosa!! Verda com només aquestes terres saben donar als arbres...
Menjant un gelat de fruites naturals, i saltironejant, clar, com sinó!

Atenció amb aquesta foto...1 dia a Venezuela i ja no poden amb mi!! jaja... :-S

Lo fort és que no em vaig empanar al fer la foto!!!


La feia per la meua últimament obsessió amb les fotos als peus... i per a que se veiés l'altitud de l'excursioneta...



És un no l'abandonis...si us plau!! está boja! ...jajajajaj!!

Per la tarda, i després del obligat perrito caliente, de concentració pro-drets de les persones homosexuals, bisexuals i transsexuals...

Més aviat, diria jo, pro-llibertat sexual general, i per tant per la llibertat de totes les persones i el dret d'escollir lliurement com estimar i sobretot a qui estimar!

Mamacita, que mulata!! Hoye, mi cocoo!! al rico coco, negro!

Problema: si ens feiem una foto amb aquesta donota -jo estic de peu-, o: li tallavam al cap a ella, o en Rol no sortia...solució: pujar-lo a brasos... ajajja!! La gent va riure molt, deien " Burda de chévere!! pero quien es aqui el macho??" i al tanto, que va de canto: que el Rol amb mi pot també heeee!! que va al Gim! Que su habeis pensao!

Seguidament varem anar al Nuevo Circo, una ex plasa de toros recuperada, on ara s'hi fa teatre i altres manifestacions escèniques. 3bolos l'entrada (1euro) i tot el dia d'espectacles de petit format. Vam estar poc rato que jo cada 3 hores haig de menjar!! ajajajaj!! i el jet-lag encara em balla.

Cap a casa a sopar i intentar veure una pel·lícula, tot i que em vaig despistar un moment i quan vaig caure en la conta estava sola i amb la llum apagada! jajaja...Uuups...

Ara començant l'assignatura que faig virtualment. El primer dia de classe i arribo 6 hores tard!!

Aquesta tarda a casa la Sílvia m'espera tota la família per fer una Arepada a lo grande!!

Molts petons!! Uz eztimu! Apüdöpöday!

TxeIk

7 comentaris:

anneta ha dit...

Hola mi amol... ai que me equivoco esto es en cuba... pues oye mamacita sembla que el viatge guai i la rebuda millor no??? molt be carinyo disfruta i a por cocos mamita!!! peto amor

Anònim ha dit...

Hola carinyetes!! a tu tb anneu, que guai lo de la mani de lesbis/gays!!!
Que bé quepoguessis estar amb el rol!!!!
Bueno reina esperant -te ja....

Anònim ha dit...

per cert nerea

TxesSski... ha dit...

Jajajaj!!! UN detall que posis qui ets Nere..ajajaj!! si, va estar súper bé, em va fer molta ilu poder-lo acompanyar, i veure-ho! ES veia molta gent felis, moltes parelles besant-se al carrer, cosa que no havia vist mai a Caracas.

Guaaaaaaaaaaaapes!!! us estimo una passada i mitja!Inclús diria...una mica més!

Pere Banal Marín ha dit...

Que xulo floreta, quina enveja. Aquí a Catalunya están debaten sí el día de l'orgull ha de ser més festiu o més reivindicatiu (jo estic per lo segon) però que cadascú foti el que vulgui!!!

Vull un gelat de fruita naturaaaaal!!!

Petons

Un FAN

Unknown ha dit...

OOOOOO son genials les fotos Txe!!!!!!!! esteu guapissssssiimmsss!!!!! fes a tots una abraçada enorme de part meva!!!!!

MUA

Amanda ha dit...

sembla que tot está de lujo!!! quina enveja!! con lo que me queda a mi...tu disfruta!!!