dilluns, 13 de juliol del 2009

Xafardera viatgera!

Per variar, el finde no he parat!! Clar que no!!

Dissabte vam anar al mercat de cátia, ple de cosetes estranyes per a mi. Ells anaven al gra i jo els feia parar a cada cantonada, bocabadada preguntant-los absolutament tot (què és això? perquè es diu així -Culpa de l'Ik-? com es cuina? quin gust te?? etc.) i com una nena amb sabates noves se'm il·luminava el rostre entre tant color!

Fins que de tant pregunta me va tocar tastar... jajajaj!! el problema va ser que ja m'havien respóst, així que ja sabia el que duia "el volátil”, un suc de fruitetes aparent,ment inofensiu....

Peró no cal dir l'ingredient sorpresa que la foto parla per si sola...Després, per la tarda, vam a anar a galipán, un poblet que queda a la vanda de mar de l'Ávila. S'hi pot pujar caminant, peró en gip resulta divertidíssim!!! Necessitava saber com era el poble i respirar muntanyeta!! M'ho imaginava diferent, més poblet, peró la veritat és que la vall és preciosa!! Encara que la gent hi va tant sols per a compar-hi coses, en les paradetes que han posat per als que hi van. Peró sigue com sigue, ja vaig caminar per la muntanyeta mentre la gent hi comprava i comprava.Ahir cap a la platgeta, en una cala que'm recordava les platges del Perelló, de pedra grossa.Tot lo dia (ai! Ara parlant del Perelló hai canviat d'accent)per la mar, amb amics de la Elena. Rient i jugant per l'aigua. Jo amb la joventut fent lo burro i llançant-me de les roques.Bueno i ara ja... preparant lo finde que ve!!! Que promet ser espectacular, pos mano jo!! ajjaja!! No adalantaré esdeveniments, però si me coneixeu bé, sabreu quina en puc estar preparant!!!

Ciau família!! Us estimo molt!!!

No us queixareu: molta foto i poca lletra, com sé qu'us agrada!! ;-)

**TxeIk**

2 comentaris:

anneta ha dit...

ooooooooooo que bonic que sembla tot eeee!!! i tu estas guapissima!!! i preciosa!!!!Avui es el teu cumple i et dessitgem que to passis d'allo mes be i que disfrutis de tot allo que no puguis tenir aqui. Perque a nosaltres saps que ens tens!!! Un besito molt i molt gran i moltes felicitats amor!!! t'estimemmmmmmm!!!

Ricard ha dit...

Ei txes, veig que estas estupenda, el cert és et senta molt els aires de Veneçuela.... cridada al'odre, ves en compte amb les birres, vaii entendre que quan pugés a un taxis havien de ser transportables que encara que em deixessin entatr les bales, deixés sortir el pensament, jejejeje

un servidor ha de romandre en abstinència i ser bon nen, perquè acií estic rodejats d'alcoholics que estan en tractament....

Gaudeix deL VIATGE I VES AMB COMPTE AMB ELS EXCESSOS!!!!!