divendres, 3 de juliol del 2009
Primera semana rechevere!!
dilluns, 29 de juny del 2009
La cabra tira pa'l monte, y el Rol...
Pel matí, i per fer contenta la senyoreta, vam anar a lo caraquenyo a pujar l'Ávila. des de Quota 1000 hasta'l parador de Sabas Nieves a 1380m. Una caminadeta de 3/4 hora preciosa!! Verda com només aquestes terres saben donar als arbres...
Atenció amb aquesta foto...1 dia a Venezuela i ja no poden amb mi!! jaja... :-S
Per la tarda, i després del obligat perrito caliente, de concentració pro-drets de les persones homosexuals, bisexuals i transsexuals...
Problema: si ens feiem una foto amb aquesta donota -jo estic de peu-, o: li tallavam al cap a ella, o en Rol no sortia...solució: pujar-lo a brasos... ajajja!! La gent va riure molt, deien " Burda de chévere!! pero quien es aqui el macho??" i al tanto, que va de canto: que el Rol amb mi pot també heeee!! que va al Gim! Que su habeis pensao!
Seguidament varem anar al Nuevo Circo, una ex plasa de toros recuperada, on ara s'hi fa teatre i altres manifestacions escèniques. 3bolos l'entrada (1euro) i tot el dia d'espectacles de petit format. Vam estar poc rato que jo cada 3 hores haig de menjar!! ajajajaj!! i el jet-lag encara em balla.
Cap a casa a sopar i intentar veure una pel·lícula, tot i que em vaig despistar un moment i quan vaig caure en la conta estava sola i amb la llum apagada! jajaja...Uuups...
Ara començant l'assignatura que faig virtualment. El primer dia de classe i arribo 6 hores tard!!
Aquesta tarda a casa la Sílvia m'espera tota la família per fer una Arepada a lo grande!!
Molts petons!! Uz eztimu! Apüdöpöday!
TxeIk
diumenge, 28 de juny del 2009
Ja soc aqui!!!!!!!!!!
Bueno familia escric com un llamp per dir-vos que ja he arribat!
En dos hores de retard´...{es a dir ja amb ritme caribenyu!! jejejej!!
M'han vingut a buscar tots i cap a la guayra a prendre una fosforera (sopa de marisc amb un enorme cangregu) i uns tostones (cambur -platan- amb formatget i slaseta) rericos!!
I apa, ara a casa'l Rol, casa meva, relaxant-me una mica ...només una mica que avui a la tarde (collons de dia llarg!) hi ha un tast de vins a la plasa (oblideu les c trencades) miranda! de parranda!
Estic molt bé, vaja!! nervis fora i totes les il.lusions dintre. Tenint-vos presents tot es més senzill!
dilluns, 8 de juny del 2009
Compte enrere!

dimecres, 3 de juny del 2009
Ara va de bó, que de debó va!

Arribem a Barna el dia 19 d'Agost a les 12 de la nit (es decir, el dia 20 **CUMPLE MARTA!!!**)
I pos...que ja estaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! que me piro vampirooo!
QUI ES VOL ASSEGURAR A QUE MARXI???
divendres, 22 de maig del 2009
Santa BarbarITAT!!!
He hagut de cancelar els vols MarTxeriles ecuatorianos... toca tornar-nos a barallar!! aaaaaaaaarggggggggggg!!! Follons entre agencies i companyies volàtils... aaaaaaaaarg!!
Però...ho aconseguirem! Para cabezonas naltros!
Preparatius a punt!! (?¿?¿)
Comença l'aventuraaaaaaaaaaaah!!! Si, ja ho sé, la meva comença en un més i pico, i la de la Marta en dos mesets...però la compta enrere no te freno.
Passaport, vacunes, visats, targetes, regalus, contactes, guies... Aaaah!! Que si, que si, ens diuen que no és broma Coloma!
Pos bé, informem:
Txeski:Marxo el dia 27 de juny des de los Madriles (és a dir marxaré abans de Barcelona)...
Estaré rumbeando y de tambores sota'ls cocos de Venezuela des d'antonces hasta el dia 1 d'Agost i el dia 2 d'Agost a l'aeroport Simon Bolivar (Caracas) em trobaré en el vol 007 amb la Marta per juntes, prendre el camí rumbo (patrocinador oficial del vol)a Ecuador (si, ja se... Venezuela s'esc
riu en Ç i Ecuador en Q... però... n'esteu segurs?? jo juraria que el meu pare es deia Josep i no Jose... és legítim canviar el nom a les coses? ).MarTxes: Ens estarem pels món de'n Gulliver (serem les gegantes del pi) hasta el 18 d'agost + 1 dia de canvi horari. Arribant a el Prat el dia 19 d'agost! Si no ens atura algún fenòmen meterològic, polític, indi (noooooooooo...no ens agraden els indiss!!! nooooooooooo!! on neu a parar! *jiji*)o lo que sigue.
Us donem doncs prou marge de temps per anar confeccionant les pancartes i totes aquelles mandangues que sabeu que odio tant profundament com les rotllanes...i putejar-me només tornar (la enviadia cotxina!)
Besitos penyaaaaaaaaaa!