diumenge, 9 d’agost del 2009

Tu Mogli; Jo Txita!

De Banyos a Macas...pos sols ens faltaven unos buenos banyos per estar radiants i boniques... Maques 'es una city bery fea, per[o que ens ha obert la possibilitat de fer un xic el mico. Jane i Txita!!! jejejeje!

Vam apuntar/nos a un tour d-un dia per la selva amaz'onica, pos m'es economia no teniem. Tots els tours es fan de tres dies, triplicant tambe el pressupost. Vam intentar abans, pero trobar algun guia i que ens dugues a voltar pel parc nacional de Sangai, pero tampoc hi va haver sort, la gent ho contracta dies abans i naltros n'hem sobre la marxa.

Pos eso, pan con queso. Vam llogar un tour d'un dia, que haviem de fer amb un senyor xinu/americano pero aquest sembla ser que va trobar un plan millor o que es va adormir senzillament. Aix[i que tots els serveis per naltros soles... imagineu-nos fent el ximpanze per la canoa i el mogli per la selva... Tot un xou!!

No direm tot el que vam fer...que segur us espanteu... vam estar molt agustito i vam flipar amb el paisatge, la gastronomia i altres tradicions culturals Shuars.

Com podreu imaginar no vam deixar de bombardejar ni un minut al pobre Sr.Antonio, el canoero, ni a la seva dona l'Antonieta, cuinera, fent-los preguntes linguistiques!!! Vam estar molt a gust... la nostra guia...bueno diguem que no es trobava massa be i va acabar mig zoombi...
Ara ja, i despres de 12?13? hores en busos estem a la costa, a montanyita concretament...lloret de mar a lo hippi... per aqui tenim previst estar-nos-hi un parell o tres de dies si el sol ens vol... per despres tornar cap al interior i visitar rustics pobles de muntanyeta i volcans.
*MarTxe's*

6 comentaris:

Anònim ha dit...

OOOOOh.... que guay tot, m'està molant molt!!! Sense voler us esta sortint la cosa perfecte!!! Quina enveja!!! Molts besitos a les dues i seguiu gaudint aixi de be!!! MAN.

TxesSski... ha dit...

man guapa!!!! que tal per cerda??????
per aquí ja veus, un poquitó de tó! ara estem a la platgeta però no fa sol.... aix... a veure si demà surt i ens posem ben torradetes!!!! de moment ens n'anirem a fer un pinxitos i unes cervesetes!! jijijiji

Quina ilu qyçue hagis escrit!!!

molts besitoos!!

Marta

Anònim ha dit...

hola nina quina pena no poder parlar amb tu més... just m'estaven passant el parte, en aquell putu moment.
Tinc ganes de que tornis ja en tinc prou de llegir les teves aventures joo...
t'estimu, nina
jo, la de sempre
Per cert heu provat el cuy??

Núria ha dit...

Osti nenes!Us havia escrit i se m'ha esborrat! Macagun internet..

Bueno, que us dea que és molt guapo tot el que esteu ensenyant per aquí i també el que expliqueu!! Me n'alegro molt que estigueu tant bé! La millor foto la del bus hippie!Molt bona!! Per Menorca tot moolt bé, és maquíssima la illa!!M'hi hagués quedat a viure però en fi, ara ja sóc Reus, a aprofitar el 20 dies que quden! Per cert Marta, quan vas dir que era el teu aniversari?! JEJEJEJE!!

Una abraçada ben forta i petonssss des de Catalunya!!A disfrutar a topeee!

Sergi ha dit...

Buenas guapíssimes!! Quina enveja coxina q em feu! Tothom aquí escrivint per explicar lo fabuloses q són les seves vacances i jo al llit a 38 de febre... grrr. M'alegro moltíssim q ho disfruteu tant, em sembla q després dl vostre pas l'Equador no tornarà a ser el q era...jejeje. Bueno molts petonets febrils!!!

anneta ha dit...

Hola caracola soc la teva amigueta anneta... despres de molts dies desapareguda del teu viatge he iniciat el meu fa dos dies vaig arribar de FUERTEVENTURA MORENISSSIMMMMAAAA !!!! i ara, vull dir dema a les 6 del mati, marxem amb tete a Asturias de mis amores, aixi que tornare a estar uns quants dies mes desconectada pero pensant en tu com sempre. Un peto ben ben gros. t'estimem i a seguir les nostres aventures....